
«Ekspressbussi piletihind on paljude inimeste jaoks tundlik teema. Kui me saame sügisest enamuse inimesi linna kaugematest otstest ekspressiga sõitma, siis teiste bussidega jäävadki sõitma need, kes tahavad kaks kuni neli peatust sõita. Oleme selleks valmis, et ekspressliinidele tuleb mahtu juurde anda ja võibolla on isegi võimalus selle arvelt mõne tavaliini veomahtusid vähendada,» rääkis Harjo.
Seda on väga raske ette ennustada, mismoodi sõitjad ekspressi piletihinna languse puhul ümber jagunevad. «Meil on mingi versioon olemas, aga sellist asja on väga raske uurida. Kui inimeste käest küsida, siis kõik on ekspressist huvitatud, aga tegelikkus võib teistsuguseks kujuneda.»
Nendel, kes praegu igapäev ekspressliinidega sõidavad, pole Harjo sõnul vaja sügisel busside ülerahvastatust karta. «Kui vaja on, siis paneme ekspressidele veomahtu juurde, aga sügisel ei ole ju kuskilt suurt sõitjate hulka juurde tulemas. Lihtsalt senised sõitjad jaotuvad ekspress- ja tavaliinide vahel veidi ümber ja me oleme valmis liinide mahtusid operatiivselt ümber planeerima,» lubas ta.
Allikas: Postimees.ee
Seda on väga raske ette ennustada, mismoodi sõitjad ekspressi piletihinna languse puhul ümber jagunevad. «Meil on mingi versioon olemas, aga sellist asja on väga raske uurida. Kui inimeste käest küsida, siis kõik on ekspressist huvitatud, aga tegelikkus võib teistsuguseks kujuneda.»
Nendel, kes praegu igapäev ekspressliinidega sõidavad, pole Harjo sõnul vaja sügisel busside ülerahvastatust karta. «Kui vaja on, siis paneme ekspressidele veomahtu juurde, aga sügisel ei ole ju kuskilt suurt sõitjate hulka juurde tulemas. Lihtsalt senised sõitjad jaotuvad ekspress- ja tavaliinide vahel veidi ümber ja me oleme valmis liinide mahtusid operatiivselt ümber planeerima,» lubas ta.
Allikas: Postimees.ee
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar